divendres, 10 de gener del 2014

tot COMENÇA i tot ACABA.

Aquesta entrada la faig avui dia de l'examen de GTIC i també ultim dia de l'assignatura.
En un principi veia i creia que tot això del blog era molt complicat pero mica en mica i entrada rere entrada m'he adonat que en aquest 4 mesos he apres moltes coses sobre el mon de les TIC i  avui agraeixo el fet d'haver fet el blog ja que ara ho tinc aqui tot recopilat i puc consultar-ho quan vulgui!

Espero que ús hagi servit tot el he anat penjat i ús hagi semblat interessant!

El módul de GTIC acaba pero no el meu blog. Això és un punt i seguit ja què seguire penjant ara no tot per obligació sinó el que em sembli interessant de cara a la meva futura feina d'educadora! 

i recordeu:
" el millor que te la humanitat són els infants"

FINS AVIAT!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada